Kasulik Info!
by ShopRoller Support on 08.04.2020
Millest alustada ning mida võiks teada enne uue mööbli soetamist?
Mööbli otsingut tasub alustada Internetist ja mööblile ning sisustusele spetsialiseeritud ajakirjade sirvimisest või tuletada endale meelde nt midagi niisugust sobivat, mida olete näinud oma tuttavate ja lähedaste juures
Piisab kaupluses nõustajatele üldiste suuniste andmisest. Need võivad nt olla: mööbli oletatav stiil, vaadeldavate hindade tase, värvuse ja polsterdamise nõudmised.
Tuleb kohe kokku leppida Teile sobiva tarneaja suhtes, kuna küllalt sageli tuleb ette olukordi, kui klient detailselt ja põhjalikult selgitab kõik välja, külastab poodi mitu korda ning viimasel hetkel selgub, et kaupa on tal tarvis väga kiiresti, kuid reaalne võimalik tellimuse täitmise tähtaeg on 1-2 kuud. Seepärast on soodsamas olukorras see klient, kes alustab ostuks valmistumist varakult (2-3 kuud varem). Siis, nagu aru saate, pakutakse võimalusi hulga rohkem.
Soovitav on külastajatel võtta kauplusse kaasa ka ettevalmistatud infot selle kohta, mida üritatakse leida (fotod ajakirjadest, Internetist). See aitab suunata nõustajate otsingu õigesse rööpasse.”Küsi personaalset pakkumist“ on alati võimalus pöörduda meie poole erisooviga.
Naastes mööbli otsinguprotsessi juurde, tõstataks esile veel ühe tähtsa momendi. Nimelt kõige soodsamas olukorras on alati see klient, kes maksimaalselt valdab turgu: on uurinud ettepanekuid mööbliturul; on valinud endale tarviliku mudeli; on leidnud mitu firmat, mis müüvad sellist kaupa. Niisugune klient võib valida, kus tal on soodsam teha ostu ning reeglina selline ostja oluliselt võidab hinnas, aga praegusel ajal on see peaaegu kõige tähtsam aspekt.
Ei ole uudiseks, et selliseid ettevalmistatud kliente ei armastata paljudes mööblikauplustes (ning ka mitte ainult mööblikauplustes) ning ei pakuta neile mingeid hinnaalandusi, kui hind on kõrgem kui konkurentidel. Kuid nt meie kodulehel „
Viimasel ajal tuleb tihti ette kliente, kes ei tugine konkurentidelt saadud infole, vaid arvestavad ainult oma finantsvõimalustega ning pakuvad selle või teise kauba eest oma hinda: „Ostan kolme tuhandega!”
See on ka õige! Küll mitte kõik niisugused ettepanekud ei võeta vastu, aga kui pakkuda mõistlikku varianti, on tõenäoline, et Teie hinda aktsepteeritakse. Äärmisel juhul pakutakse Teile vastutulev võimalus. Aga Teil just seda ju vaja ongi!
Millele pöörata tähelepanu kavandatava ostu kvaliteedi hindamisel?
Esimene reegel – katsuda kaupa oma „käega”. On olemas tuntud fraas selle koha, et diivanit ei valita peaga, vaid kombates, istudes või lamades, et saada maksimaalset ettekujutust toote kvaliteedi ja nüansside kohta.”meie partnerid“ võivad kliendid alati katsetada kõiki tooteid ise: istuda diivanite peal ning proovida mööbli kvaliteeti. Seesugune kliendile lähenemine on õigustatud, kuna ostjad saavad siis kõige täpsemini aru, mis neile sobib.
Ostes soodustuse, Te alati kaotate! Ostke kaupa! Aga selleks visake ära kõik eelnevad kaubasedelid ja hinnake ainult kauba maksumust. Ning ainult siis, kui see hind on Teie arvates adekvaatne antud tootele, tasub teha ostu. Selline ost on tõenäoliselt edukas.
Kui tellite kaupa kataloogi või Interneti kaudu, peab olema väga ettevaatlik, kuna alati riskid, et toote kvaliteet ei vasta ootustele. Võimalik on, et tasub esialgselt otsida sellist kaupa poodidest „elavana” ning ainult seejärel teha tellimus.
Meie mööblit edasimüüvates kauplustes „
Teie soovid peavad vastama toodete hinnatasemele. Itaalia mööbli salongides peavad olema ühed nõudmised, aga eelarvelist mööblit müüvates kauplustes – natuke teised.
Kuid loomulikult see ei tähenda, et tasub osta odavat ebakvaliteetset kaupa.
Soovitav on alati hinnata igat ostu ainult lõpphinna järgi (mida Teil tuleb maksta kassas).
Muideks, terminit „adekvaatne” tuleks sagedamini rakendada igasugusteks ostudeks.
Põhjalik info. Huvipakkuv on aga ka see, mis üldse toimib praegusel hetkel mööbli alal? Kas on vastukajasid majanduskriisi osas? Mida võib oodata/karta lähitulevikult?
Loomulikult ei mõju üldine majanduslik olukord kõige positiivsemalt mööbliturul. Eelnevatel aastatel oli märgata pidevat kasvu mööblimüükide alal, mis on tekitatud eluasemelaenude ja ehitamisbuumi tagajärjel. Kuid alates eelmisest aastast, olukord muutus oluliselt ning paljud mööblimüüjad kannatavad kahju, mis sunnib kaupluste omanikel lõpetama tegevust.
Kriisi positiivseks momendiks on fakt, et tänu sellele langevad „liigsed” firmad välja, milledel oli läbimõtlemata lühinägelik hinnapoliitika. Jooksvates karmides turutingimustes püsivad ainult tugevamad ja edukamad firmad. Aga mis puutub küsimusse selle kohta, mida tuleb karta, siis võiks soovitada enne tellimuse vormistamist teada saada, milline on antud firma olukord. Sellise info kontrollimiseks on olemas veebileheküljed (tasuta pääsuga), kus saab täpsustada andmeid firmade võlgnevuste suhtes.